گوش شیطون کر ،یه خورده حالم بهتر شده،ظاهرا از یه سری چیزها هم که گریزی نیست تا آخر بارداری!مخصوصا مزه بد دهان و مشکلات معده

تا وقتی بوی عطر و صابون و بوی پختن برنج  طبقه پایینی ها و...بهم نخوره ،آروم ترم!

 

چند روز پیش رفتم ماساژ و یه حال اساسی به خودم دادم.البته با پوزیشن های خاص که یه وقت مشکلی پیش نیاد.این قدر همه اش گرفتگی عضلات و درد دارم....واقعا که عالی بود و بعدش خوش اخلاق شده بودم.همسرک بهم گفت چرا مرتب نمی ری ماساژ بگیری؟!

هنوز نمی دونیم جنسیت نی نی مون چیه و این هفته که نوبت دکتر دارم ،اگه برام سونو ننویسه ،قراره همسرک برام بنویسه و دوتایی بریم و فسقلچه رو زیارت کنیم.تا الان برام فرقی نمی کرد،ولی چند روزه خیلی هیجان دارم بدونم چیه

این طوری خرید کردن هامون و حرف زدن باهاش و انتخاب اسمش  هم راحت تر می شه

دیشب یه سایتی رفتیم با همسرک که یه تست داشت و با جواب دادن به سوالها ،تعیین جنسیت می کرد،که گفت پسره و هر کس منو می بینه بهم می گه پسره و اون تست ابن سینا و سونوگرافی خانم خونه همه می گن پسره ولی خوب باید دید تا مطمئن شد. ولی به قول همسرک هر چی باشه برامون عزیزه تازه ما که هیچ کدوم رو نداریم فرقی نمی کنه.گاهی خودم فکر می کنم دخترها آروم ترن و شاید داشتن یه دختر راحت تر باشه ،نمی دونم هر چی خدا بخواد.به قول معروف انشالا سالم باشه فداش بشمماچ

دیروز هم رفتم ثبت نام برای کلاس های  ورزش وآمادگی برای زایمان .از هفته جدید قراره که برم.گفتند چه زایمان طبیعی ،چه سزارین به هر دو کمک می کنه که بدن در شرایط خوبی باشه.امیدوارم که همه چی خوب پیش بره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد