سلام  خوبین..مرسی از تبریکاتون

من که حسابی با نی نی دخملی مشغولم....و کمتر فرصت برای کارای دیگه دارم .روزای اول خیلی سخت بود درد شدید داشتم و شیرم هم خیلی کم بود و از همون اول به صورت کمکی شیرخشک هم بهش دادیم.اولش خیلی غضه می خوردم ولی حالا خیلی هم راضیم چون موقعی که بیرونیم و شیر دادن عملی نیست ،راحتیم

زردی هم گرفت طفلکم روزای اول که هنوز هم یه کمی زرده  پوستش و گوشه چشمش


روزهای قشنگیه پر از بی خوابی و رسیدگی به خانم خانما و شادی و جیغ های گاه و بیگاه ما به خاطر رویت لثه های آنیتا خانم  که همانا لطف کرده و به روی این حقیران

می خندند!!

بچه داری خوبه ولی سخته و دیگه عملا به هیچ کاری نمی رسم...واقعا ها!!!

حالا تو همین  هیر ویر اساس کشی هم داریم حدود ده روز دیگه و من دارم خل می شم

البته بیشتر کارها رو دوش مامان و همسرکه ولی خوب منم مشغله هام کم نیست

مامان و بابا هم فعلا مسافرت هستند و همسرک مطب جدیدش رو هم از امروز افتتاح کرد و دیگه خودتون فکر کنید چه زندگی داریم این مدت!!!


اینم چند تا عکس از دخترکم از اول تا حالا که روز به روز داره موهای نرمش می ریزه روی بالش و کچل کلاچه خودم می شه!!


 1

۵

۲

۳

 

۴

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز عکسای دخملتو دیدم وای که چقدر نازه از همین کوچیکی چه تیکه ای شیطون خدا حفظش کنه واست
امیدوارم همیشه باعث خنده هات بشه می بوسمش از همین راه دور

دخترجون یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ http://baharedelgir.blogfa.com

الهی این دختر چقدرنازه. ایشاله که همیشه سلامت وشاد باشه. وای چقدر اون عکس 4 بامزست اون شلواری که پوشیده

مرسی عزیز دلم
خوبی ؟

الی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ

ففل جان از نی نی داری خسته نباشی دختر گلت هم ماشاالله خیلی بزرگ و ناز شده و افتتاح مطب همسرت رو هم تبیک میگم

مرسی الی جونم

ستایش سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://setayesh87.blogsky.com

ای جان مننننننننننننننننننن. یکی منو بگیره این فسقلی رو نخورمممممممممممم

فدات بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد