یک سال دیگه هم گذشت و ولن**تاین رسید...امسال یه عشق کوچولو دارم که به تموم دنیا می ارزه...و هدایایی هم که بهم می ده فقط لگده و سکسکه های کوچولو که به اندازه گران قیمت ترین هدیه ها برام باارزشه...

به ده سال گذشته فکر می کنم  و به عشقی که به همدیگه داشتیم ...باورم نمی شه امسال ثمره عشقمون رو داریم...حس خاص و غیر قابل توصیفیه

امروز برای صبحانه همسرک ساندویچ کره بادوم زمینی و گردو اماده کردم و با سلفون و روبان بستم  و روش یه کارت بامزه قلبی کوچولو گذاشتم. سرکار که دیده بود خیلی خوشحال شده بود بابایی عاشق!

پریشب رستوران بودیم و هر شب قرعه کشی داره..برای نی نی دخملی نیت کردم و همون موقع شماره میز ما اعلام شد...19 ...کلی خوشحال شدیم که دخترکمون خوش شانسه

دعا می کنم قلب هیچکس تهی از عشق نباشه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد