احوالات بارداری

 

سلام...خیلی وقته این طرفا پیدام نشده،حالم هنوز خوب نیست.روزهای خیلی بدی رو پشت سر گذاشتم.روزهای پر از تهوع،معده درد،بی خوابی و....خیلی کلافه شده ام.البته سر گیجه هام کمتر شده و انرژیم از قبل بیشتر شده ولی هنوز کار زیادی نمی تونم بکنم.توی این مدت بیشتر از چند بار نتونستم آشپزی کنم.تازه با یه حوله جلوی بینی ام که بو اذیتم نکنه.معمولا مامان زحمت غذا رو می کشه و حدود دو ماه قبل هم همسرک زحمت کشید و یه ماشین ظرفشویی گرفت.تمیز کاری و ....رو هم یه جورایی انجام می دم .

تو این مدت دوبار دیگه سونو رفتم.دفعه قبل صدای قلب کوچولوشو شنیدم که تند تند و بی وقفه می تپید...باور کردنی نیست که این تپش ها داره درون من اتفاق می افته .

دست و پاهای کوچولوشو باز کرده بود و خوابیده بود.ولی مشخص نشد که دختره یا پسره .مثل اینکه هنوز زوده.همسرک هم مرتب به عکسش لبخند زنان نگاه می کنه.

دو سه روزه که حرکتهای کوچیکی مثل ترکیدن حباب رو دارم حس می کنم...

...دوستای خوبم ببخشید که نمی تونم سر بزنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد