فروردین 89

سلام به همه.سال نو رو تبریک می گم با تاخیرخجالتامیدوارم عید خوش گذشته باشه.

هنوز اینترنت نداریم.و گفتند که چون خط  جدید هست،باید قبض تلفن صادر بشه تا بعد فعالش کنیم.حالا نمی دونم بهانه بعدی چیه؟! دو دفعه هم که نوشتم پرید!این هم خلاصه ای از روزهایی که گذشته

عید خوب و آرومی بود.اصفهان  فوق العاده شلوغ شده بود و هر شب که از مهمونی بر می گشتیم

 ،خیلی تو ترافیک می موندیم،مخصوصا نزدیک رودخونه.ماشین مون رو هم عوض کردیم و اسمش کنجده..نیشخند

موهامو بلوند کردم و همسرک و بقیه خوششون اومده

دوستای من و همسرک از تهران و شیراز اومده بودند و هر شب یه برنامه ای پیش می اومد و تا نیمه های شب حرف و ساز و آواز و درینک و... خلاصه خدا رو شکر خوب بود.

تا نیم ساعت مونده به تحویل سال من مشغول تزیین و درست کردن و چسباندن و... سفره هفت سین بودم و چند لحظه قبل سال تحویل همسرک از حموم پرید بیرون و با حوله تن پوشش نشست نیشخندو مثل پارسال در حال بوسیدن همدیگه به استقبال سال جدید تو خونه جدید مون رفتیم.

سیزده بدر امسال تو حیاط خونه مون با دوستای طبقه پایینی بودیم .

جمعه ٢٠ فروردین هم تولد همسرک عزیزم بود.برای ناهار با خانواده من باغ بودیم تابعد از ظهر که بارون سیل آسا می بارید.شب هم مامانم و خواهرم و خواهر زاده ام گفتند که برای تولد همسرک پیشمون می آیند.خیلی خوش گذشت و خوندیم ورقصیدیم.

هنوز برای کلاس زبان ثبت نام نکردم.بین دو تا آموزشگاه دو دلم.شما هم مثل من این قدر خوابتون می یاد؟

فعلا همین..دلم برای همه تنگ شده دوستان عزیز وبلاگی من

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد